שירותי IT מיקור חוץ

שירותי IT מיקור חוץ

מיקור חוץ או אאוטסורסינג (outsourcing) היא שיטת ניהול, שבבסיסה עומד הרעיון להוציא מהארגון את תפעול הפעילויות שאינן נמצאות בבסיסו, ולהותיר בתפעול ובניהול ישיר רק את פעילויות הליבה.
ארגונים במגזר ה SMB מתאפיינים בדרך כלל בתקציב מערכות מידע דל יחסית ולעיתים נוטים לחשוב כי הוצאת ניהול ה IT את מחוץ לארגון אינו בר ישום או לא נדרש. עם ההתקדמות הטכנולוגית הולכת וגוברת התלות של ארגונים אלו במערכות המידע ומערכות המחשוב התומכות באופן שוטף בהליכים ניהוליים ועיסקיים. דווקא ארגונים אלו זקוקים לפתרונות מקור חוץ, המותאמים לצרכיהם ולתקציבם, פתרונות המשלבים בין היכולת לתת מענה מקצועי ברמה וזמינות גבוהים תוך שמירה על תקציב המחשוב.
שרותי מיקור החוץ של חברת פרימה מאפשרים מיקור חוץ בכמה רמות החל מביצוע פרויקט בודד, דרך מתן שירותי IT פרטניים וכלה בניהול מערך ה IT מקצה לקצה. שירות החל משעות בודדות לחודש וכלה במשרות שלמות.
חברת פרימה מספקת שרותי מיקור חוץ ברמת Enterprise בלא התחשב  בגודל וסוג הלקוח, כפועל יוצא מכך הלקוח מקבל שירותים כמו : חוות שרתים, מערכות ניטור, שירותי סינון דואר,  ואנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר.
שירותי מיקור החוץ של חברת פרימה בנויים לתת מענה לארגונים כמעט בכל סדר גודל. יתרונה הגדול של החברה הוא בכך שכמעט כל התחומים הנדרשים היום ממערך מחשוב מטופלים אצלנו תחת קורת גג אחת. אנו מספקים שירותים בסביבת מיקרוסופט ולינוקס החל בסביבות בסיסיות וכלה בסביבות מורכבות ומשולבות.
החברה פיתחה מערכת אינטרנטית המאפשרת לצוות המקצועי מעקב שוטף אחר קריאות שירות, תקלות וביצוע פרויקטים. מערכת זו מאפשרת מן הצד השני ללקוחותינו מעקב קבוע ורציף אחר קריאות שירות, עמידה ביעדים, לוחות זמנים ותקציב.

שירותי IT מיקור חוץ המקיפים שלנו כוללים:
* אספקת כל צרכי הארגון בתחום המחשוב והציוד הנלווה
* תמיכה במשתמשים ובאנשי המקצוע בארגון
* שרותי מומחה ויעוץ
* אחסון ואחזקת שרתי אינטרנט אחסון אתרים ושרותי ענן.
* פתרון תקלות חומרה, תוכנה, מערכות הפעלה ובעיות תקשורת.
* אחזקה של כל מערך המחשוב, שרתים, נתבים, ציוד אבטחה, תקשורת וכדומה.

 

שירותי IT מיקור חוץ