תכנון והקמת תשתיות תקשורת

תכנון והקמת תשתיות תקשורת

Prima מבצעת תהליך מיפוי לצורך הערכת צרכי התשתיות של בית העסק. רלוונטי לבתי עסק בטרם מעבר למשרד חדש ולבתי עסק קיימים אשר נדרשים לשינוי .

מלווים את בית העסק החל בתכנון והקמת תשתיות תקשורת, כולל ייעוץ לאדריכלים אודות מספר נקודות הרשת, מיקומים, ארון תקשורת וכו'.

לקוחות בעלי תשתית תקשורת קיימת שנדרשים לשינוי עקב גידול במספר העובדים או שינוי בצרכיי העסק,  מקבלים ייעוץ לגבי האופן שבו יש לבצע ולממש את השינויים הנדרשים.

Prima מתאימה פתרונות תקשורת ייעודיים ללקוח ומבצעת הטמעה מהירה וחלקה. כמו כן, דואגים להדריך את העובדים על מנת שאלו ידעו להשתמש בכל המערכות בצורה היעילה ביותר.

 

בשלב הראשון לאחר כניסתנו לעבודה בארגון שלכם אנו נבצע סקר אתר מקיף לכל מערכת המחשוב בארגון, הכרת השרתים וכל תחנות העבודה והמשתמשים, הכרת התוכנות המותקנות בשרת ובתחנות העבודה, ארגון כל רישיונות השימוש בתוכנות המותקנות והשירותים המשמשים את המשרד בעבודה השוטפת.

לאחר סקר האתר נקיים פגישה נוספת ונקבל החלטה משתופת על הדרכים לביצוע אופטימיזציה (מיטוב) למערכת המחשוב. אנו נבצע מיטוב לשרת הארגוני, למערכות המחשבים ברשת המשרד ולניהול המשתמשים.

משך זמן סקר מערכת המחשוב משתנה בהתאם לגודל העסק ונע בדרך כלל בין כמה ימים לשבועיים. בכל מקרה ללא סקר אתר מפורט לא ניתן להתחיל ולטפל במערכת המחשבים בארגון.

 

חבילות שרות